Go metallic!

Jag som skulle exprementera med färger just nu, men jag har helt klart fastnat i alla metallic-skuggorna!
Silver, brons, koppar och guld, ju mer desto bättre!
Det är väl den kvinnliga delen av mig som kallar, så allt som glimmar och glänser tilltalar mig väldigt.
Lite grann som en korp antar jag...
Och ju mer det glänser desto mer kan man ösa på.

Jag har en hel del skimmerskuggor som jag tänkte prova ovanpå lite olika skuggor, se vad för effekter jag kan åstakomma. Roligt med små projekt så här mitt i veckan!

Detta är dagens skimmer; Brons!
En riktig höjadre! Och jag älskar hur den får mina ögon att skina riktigt blå.





  

Och skimmerskuggan som jag har lagt ovanpå sminkningen:
Den ser ut som "A million dollars" i mina ögon!

Med blixt!



I dagsljus:


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack gumman, varma ord gör allt mkt lättare :)

Vilken fin blogg du har, kul att du får göra det du tycker om. Du är duktig och blir säkert bättre och bättre för vart jobb. Ge dig inte!



JAg ska oxå kämpa på.

Kram

2009-02-25 @ 13:27:19
URL: http://misscady.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ohh va snyggt...skimmer kan verkligen pigga upp den enklaste makeupen ;)

2009-02-26 @ 10:17:12
URL: http://inthemake.se
Postat av: Therese

Till Cecilia: Tack så mycket! Ibland behöver man några varma ord och allt känns mycket lättare. Va roligt att du gillar bloggen! Hoppas du återkommer! =)



Till Inthemake: Tack tack vännen! Det är rena magin! Vad det lilla kan göra! :D

2009-02-26 @ 10:39:44
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0