Idag gäller det!

Idag smäller det!
Det är idag som jag har ett fotojobb att utföra för Lasarettet här i stan.
Jag är så spänd!

Helt klart nervös, men på ett bra sätt.
Lite fjärilar i magen sägs vara bra.

De ringde på BB innan idag och ville att jag skulle göra en bebisfotografering också när jag ändå var där.
Det som är så svårt!
Bebisar gör precis som dom vill när dom vill... Otroligt knepiga modeller måste jag säga.
Och kraven dom ställer på kortet är så höga!
Det är svårt att få till ett bra fotografi i ett helt vitt rum med ljusrörsbelysning, men det verkar som inte förstå.
"Men du har ju en bra kamera" brukar jag få höra...
Nja, det krävs faktiskt lite mer än så!
Men men, jag får prova mig fram.
Förhoppningsvis har jag en tålmodig sovande bebis till mitt förfogande.

Här är dagens sminkning!
Den påminner väldigt mycket om gårdagens makeup, för jag var så stressad i morse.
Och den jag gjorde igår blev jag så nöjd med, så varför inte göra en favorit i repris?



  

Kommentarer
Postat av: inthemake

Hoppas allt gick bra ;) idag var det nog ännu lite mörkare, me likes ;)

2009-02-19 @ 09:53:56
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0