Vinnaren av ANTM!

Ikväll avgjordes den 11:e om gången av Americas Next Top Model.
Lika spännande som vanligt!
Jag har följt alla säsongerna av serien och blir alltid lika inspirerad av programmen.
Allt från olika teman till smink och locations.
Att få ny inspiration så här är jättenyttigt för mig, och jag njuter för fullt.
Ingen ringer och stör när det är ANTM på TV!

Den 11: e säsongens vinnare är den långa mörka skönheten McKey.
Hon har otroliga långa snygga ben och en slimmad muskolös kropp.
Hennes ansikte är i verkligenheten inte särskitl vackert, men kvinnan är så grymt fotogenisk!
Och se henne jobba på set är en dröm.
Böja och vrida åt alla håll, och det blir alltid lika bra resultat.

Jag får väl erkänna att jag satt och höll tummarna för Elina först, den rödhåriga skönheten från Ryssland, men efter hon fick lämna programmet som 5a så var Sam helt klart mina favorit.
Jag tycket helt enkelt att hon var mer naturligt vacker i jämnföelse med McKey.
Hoppas förståss att man får se mer av dom båda i annonser eller modetidningar som finns här på andra sidan jorden!
Den enda som jag sett efter programmets slut är Amanda Swafford som gjorde en helt underbar annons för Levis.



Dom 3 finalisterna



Lycka till McKey!


Kommentarer
Postat av: merlyn

jag gillade INTE att hon gick vidare alls faktiskt..

2009-02-12 @ 11:56:09
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0