En lördagskväll på Big Bowl!

Ett impuls förslag för några dagar sen resulterade i att 4 vänner åkte till Big Bowl igår kväll.
Vi börja kvällen med tacos och lite Guitar Hero World tour här hemma, för att sedan kasta oss i bilen och köra till Malmö.
Allt från det tradionella Lennart i handen till segerdans vid strike och spärr.
En timme går så klart väldigt fort när man har roligt, och vi begav oss ganska snart hem igen.
Vi hade förståss sjukt roligt!
Inte minst att jag var konkurens för pojkarna för en gångs skull, de kände sig lite hotade av mina strikar.
Förståss slutade med att någon lyckades alldeles för väl och jag ramlade ner på prispallen...
Bättre lycka nästa gång!

   

Några bilder från kvällen!




   

Här är sminkningen inför bowlingen.
Skuggat med många olika nyanser av grått till nästan svart.
En skuggad eyeliner med ögonskugga längs fransraden gör att sminket inte blir så starkt.
Aprikosa kinder och rosa glans på läpparna (som tyvärr inte syns av någon konstig anledning...!)

Håret kan jag tacka Philip för!
Min helt underbara julklapp i form av en vågtång som jag fick utav honom, har gjort mig lycklig 100 gånger om!

Kommentarer
Postat av: carolina

herre guuuud vad vackert ditt hår är!

vad heter den tången o var kan man köpa den? och är den svindyr?

2009-01-11 @ 19:42:06
Postat av: Anders

hotade av dina strikar? du styrde ju klotet med joystick :D hihi

2009-01-12 @ 01:55:18
Postat av: Therese

Till Carolina:

Det är OBH Nordicas Artist wave maker. När jag tittade på Elgiganten INNAN jul gick den på 399:-.

Den kan säkert ha gått ner på rean som dom har nu. Den är värd verkade krona kan jag lova!



Till Anders: Vadå med joystick? Känner du dig hotad av flickor med talang? ;)

2009-01-12 @ 10:45:18
Postat av: inthemake

Ahh guuud va kul det låter...tacos & Guitar Hero är ju alltid en lyckad kombo annars hahaha Håret & din make är bedårande ;)

2009-01-12 @ 13:44:13
URL: http://inthemake.se
Postat av: Linda

Jättefin make up och underbart hår, måste nog skaffa mig en vågtång..

2009-01-12 @ 14:37:46
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0