Dagens makeup!

Nu äntligen blir det lite uppdatering på sminkfronten.
Så man kanske kan misstänka att detta faktiskt är någon typ av beautyblogg...
Tro det eller ej!

Så här är dagens makeup!
Grön och mycket var väl min tanke här...
Jag vet inte om det är bara jag eller det finns fler som gör likadant, men när man är irriterad eller småsur för något som inte vill sig i livet, så åker det på mer smink.
Ju mer känslor som pyr rundor, ju intensivare och ju mer färg hamnar det rund ögonen.
Jag har hört andra som gör precis tvärtom, att när dom inte känner sig 100 så minskar sminket och man blir mer neutral för omvärlden.
Jag föredrar att sätta igång en gammal Slipknot skiva på högsta volym och spackla om ansiktet.
Det får mig att varva ner och sluta tänka på något särskilt...
Jag blir liksom lugn och sen kan jag, snygg som jag förhoppningsvis blev, gå ut och möta världen... lugn som en filbunke.

Finns det någon som gör samma sak?




  

Kommentarer
Postat av: Inthemake

hahaaa...njaa...isåfall är jag nog sur året om ;) kanonfin mejk!

2009-03-11 @ 14:32:53
URL: http://inthemake.se
Postat av: Therese

Till Inthemake Jo det är nog sant! =)

Tack ska du ha!

2009-03-11 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0