En bra dag är...

... när jag ska till frisören!
Det är en av de små sakerna i vardagen som gör livet lyxigt!
Jag njuter av att någon gör vid mitt hår, färgar det oöndliga eländet och lägger lite slingor.
Piffar till mig och ler mot mig innan jag traskar vidare...

Jag måste ge en eloge till tjejerna och killarna på Leep School of hair i Malmö.
Det är nämligen där jag klipper och färgar håret.
Inte bara för att dom är superduktiga elever, utan även för att jag har råd att färga håret hos dom!
Så lite som 120:- för klipp och 400:- för att färga min stora kalufs!
Helt i min smak. Det är rolgit att unna sig utan att bli ruinerad!

Så jag kommer uppdatera med lite bilder på den nya frissan när jag kommer hem igen.
Oh... längtar så!
Har nästan fjärilar i magen!



Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohhh ja, väntar med spänning på bilder!!

2009-03-03 @ 13:15:42
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0