En extra piffig måndag!

Ja, jag har haft så rysligt mycket att stå i så jag inte hunnit lägga upp alla sminkningar som jag hunnit med under veckan.
I måndags ville jag ha något riktigt stilrent.
Och i med jag fortfarande var i min metallic fas så blev det guld för hela slanten!
Med en kraftig och markant eyeliner med vinge och skarp rosa och rosig rouge och rosa skimriga läppar.
Väldigt dramatiskt egentligen. I like!



Här i olika ljus för att få fram alla effekter:

  

Bild 1: I kallt ljus
Bild 2: Med blixt
Bild 3: I varmt ljus

Hela sminkningen:


Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh jaaa va snyggt...retrovackert ;)

2009-03-05 @ 11:35:40
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0