God morgon!

Ja... det var tidigt när jag tog fotona i morse innan jag gick till sjukhuset för en hel dag av photosessions.
Lite trött efter en natt som inte gav så mycket sömn som jag hade hoppats på, och mörkt och molnig dag gjorde inte mig så mycket piggare.
Nu äntligen hemma efter ha sprungit på sjukhuset och varit livrädd för att smittas av deras kräksjuksepidemi!
Förhoppningsvis har jag klarat mig... Inget som står på önskelistan precis.

När jag vaknade i morse ville ha någon fräsch och ljust.
Så jag ville prova rosa och guld som kontraser och en cool stor eyeliner på detta.
Men när jag står där framför spegeln med det rosa och det guldiga gav jag upp.
Det såg inte alls ut som det gjorde i mitt huvud. Så jag fick tänka om...
I med det var så mörkt fick sminket bli mörkt.
Jag tog aldrig bort den ursprungliga sminkningen utan bara lade på en mellan granitgrå skugga och lite highlighter.
Och fick denna lila/ gråa nyans på skuggan. Gillar den faktiskt.
Misstag kan bli rätt...

  


Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh det här va superfint, gillade den mer markerade eyelinern :)

2009-03-12 @ 12:50:11
URL: http://inthemake.se
Postat av: Carolina

Dagens I-landsproblem:

Du bör ändra bloggnamn, för det är irriterande att alltid ramla in på en annan sida vida snabblänkarna, vars namn också börjar på red... höhö :P

2009-03-13 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0