Lite uppdatering på nagelfronten.

Det var rusktigt länge senjag lade upp något om naglar.
Det blir oftast att jag använder samma lack till det ramlar av sen lägger jag på samma igen.
Är en väldigt periodmänniska så jag använder en pryl tills jag tröttnar på den och sen är det på nästa favorit.
Men nu har jag brutit mitt mönster och tröttnat på mitt nuvarande favoritlack, så det får åka i lådan tills jag önskar det nästa gång.
Denna gången var jag sugen på lila!
En färg som man kan använda i alla färger och nyanser, det blir alltid bra.
Jag har köpt ett vitt "dimmigt" lack från Viva La Diva för ett tag sen och det blir så snyggt att lägga på vilket lack som helst. Så varför inte förgylla mitt lila Depend-lack?

Två lager lila  Depend nr. 115 och ett lager Viva La Divas 101 och saken är biff!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0