Nä, nu får det vara bra!

Hallå Våren...?
Var blir du av?!

Det har varit ruskigt tråkigt väder hela dagen och jag har passat på att städa hela lägenheten...
Den behövdes verkligen skrubbas efter som jag inte fått bort alla hundhår efter Charlie ännu.
Dom små rackarna gömmer sig överallt ju!

Nästan 4 timmar tog det att gå egenom hela lägenheten, dock med några pauser av te tillsammans med Bobbo som är sjuk och tyckte han kunde vara det på min soffa. Det var mer underhållande att se mig städa än att ligga hemma och glo på TV.
Det kan jag nog hålla med om...!

Fullt ös med hela underbara 70-talet vrålande från högtalarna.
Minnen från min kära barndom. Pappa som dammsuger i sin rosa joggingdress och sjunger högt och tydligt till Journey, Iron Maiden, The Sweet, Deep Purple och Rainbow.
Jag kan inte mer än att le för mig själv när jag springer runt här hemma och rotar och skrubbar.
Det var tider det! Tänk att få stå där igen och känna den känslan.
Oj oj...


Att bo i Turning Torso en grå dag som denna är nog ingenting att rekommendera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0