Utmaning om mig och Philip.

En utmaning som jag tyckte var annorlunda och lite rolig.
Om inget annat otroligt gullig.

Hur träffades ni?
På estetprogrammet i gymnasiet.

Bor ni ihop?
Ja, vi flyttade ihop för många år sen hemma hos mina päron, men bor nu i egen lägenhet  tillsammans sedan oktober 2008.

Har ni barn?
Nix pix... Vi har ju Charlie förståss... Han är ju som en liten unge.

Har någon av er körkort?
Vi båda har faktiskt körkort. Dock tog ju jag mitt 2 år innan Philip... Så gissa vem som kör när vi ska någonstans?! ;)

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja... Absolut! En klassiker, sätta igång en film och sen inte titta på den!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jag.

Vem är äldst?
Philip är ju en årsmodell äldre än mig faktiskt... Tro det eller ej. 

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Våg och Philip är Lejon.

Vem fyller år först på året?
Philip fyller ju år mitt i varma sommaren medans jag får vänta tills löven börjar falla.

Vem är längst?
Philip är väl några ynka centimeter längre än mig...

Vem sjunger bäst?
Oj... Dom som känner oss vet att vi båda sjunger lika mycket, men Philip är ju helt klart den som sjunger bäst.
Många år som sångaren i band har ju satt sina spår...

Håller ni handen på stan?
Ibland när Philip vågar och pallar...

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Njaa.... vi gick mer rakt på sak. Bara kärlek.

Vad har ni gemensamt?
Det mest uppenbara vi har gemensamt är ju Disney. Inga nördar Disney som vi två!
Annars är vi sjukt lika på många plan. Så som humor, kläder och drömmar.

Blev du kär i första ögonkastet?
Det får jag väl verkligen erkänna att jag blev... (Carro minns nog!) 
Samma sekund som jag såg honom var jag fast besluten att jag inte skulle ge mig förrän han var min.

Har ni någon speciell låt?
Ja, alla Disneylåtar är ju "våra" låtar eftersom vi kan dom alla utantill.
Men vår första låt som vi delade var K-Ci and Jojo - All my life.

Har ni stora framtidsplaner?
Vi vill resa!

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja... Blödiga typer... =)

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja... både till grannlandet Danmark och semster på Cypern förra året.
Annars har vi åkt till oasen Hultsfred i många år tillsammans.

Vilket är ert bästa minne?
När vi förlovade oss den 14 augusti 2004.

Vem lagar bäst mat?
Definitift jag!
Philip kan steka ägg och göra popcorn, jag det är jag tacksam för.
Jag behåller gärna mitt kök till bara mig själv.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Tränar eller skrattar tillsammans.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja...  För det mesta i alla fall. Vissa dagar mer än andra förståss.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ja! Det var en enda buss som gick 2ggr om dygnet!
Hatade Skånetrafiken på den tiden innan jag fick körkort och bil.

Blir du lätt svartsjuk?
Självklart vill man inte kalla sig själv svartsjuk, men jag bryr mig en hel del.
Men inget sjukligt... Bara rädd om vad som är mitt. =) 

Brukar ni bråka?
Det händer ju förståss... Oftast tycker vi lika men uttrycker oss olika så allt blir väldigt fel.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi smsar gratis, så det blir en hel del sms ja...

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Öh... *generad* Det finns många....

Brukar nån av er prata i sömnen?
Philip har många skumma saker för sig nattetid. Jag bara visslar med näsan...




Photo by Billy Berg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=10065790&o=12&k=1280&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(12)k(1280))a(20)sp(65)sr(1)c(B5C49CF5)%26ps%3dlan(12)



Hoppas länken funkar!

Kram Carolina

2009-03-25 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0