Nu blir det uppdatering på sminket igen!

Usch, snart 3 veckor sen sist jag var här... Lika uppskattat som saknat måste jag säga.
Dock har det tillkommit sminkgrejer i lådan och helt plötsligt spratt det till i mina sminkglada fingrar och fantasin var i full gång igen. Allt från väldigt grönt och sommrigt till silvrigt och grått som jag fastnat så för.
Jag tycker att det framhäver de stora blå så mycket!
Får en sådan fantastisk härlig färg på ögonen.

Tänkte dock börja med den gräsliga gröna.
Har inte bestämt mig vad jag tycker om den ännu...
Det skulle vara grönt... och det skulle vara mycket... och det ska vara NU!
Och det blev det utan tvekan!
Så jag får väl vara nöjd i alla fall.
Ingen sminkning jag kommer göra om dock...!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0