Sommaren är här!

Eller i alla fall på mina naglar just nu!
Jag är så kär i denna lila metallic så jag håller på att ramla av stolen.
Även detta lack är från H&M och ännu en gång förvånas jag över hur lätt det var att applicera lacket och hur fort det torkade. Jag har väldigt svårt för att sitta still när jag ska måla naglarna.
Ofta har jag fläckar överallt och massa avtryck och hack i lacket sen...
Plus att jag har ett jobb som kräver ett ganska slittåligt lack.
Jag har stora förhoppningar över mitt nya lila lack.
För jag blir ju bara glad att kika ner på mina fingertoppar under dagen... Känner att hela jag skiner upp av synen av den supersnygga nyansen.
Helt klart att min sommar är på väg!


 

Fashionista heter lacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0