Magiskt! ...men läskigt.

I fredags eftermiddag kom Philip in till Malmö för att möta upp mig efter skolan. Vi träffades på Entré och tog en mindre shoppingtur tillsammans. Hittade pappas present och tittade på massa roligt.
Efter det kurrade det i magen på oss och vi begav oss till Jensen's böffhus för att äta riktigt smarrig mat. Massa mat rättare sagt! Det är alltid så fullt inne, så jag o Philip, som har varit på så många restauranger i Malmö, har alltid dragit oss från att gå dit. Fast nu är det väl inte säsong längre och det fanns bra med plats för oss två.
God mat och ett glas vin senare begav vi oss upp för gågatan till bion. Vi skulle gå på premiären av Disney's En julsaga i 3D.
En fullsatt biosalong och alla med sina snygga glasögon på näsorna.
Filmen var jättefin. Supersnyggt gjort och Jim Carrey gör Scrooge bättre än någon annan!
Det enda jag reagerade på var att filmen är en Disney och rekommenderad från 11år.
Jag hade inte velat se den som 11 åring! Den är väldigt läskig!
Och särskilt då den är så verklighetstrogen i animeringen så är det mycket läskigare.
Som sagt är filmen jättefin, den borde ses för den ger många bra tankeställare, men inte för någon som är för liten.
Den ger en härlig varm julkänsla om inget annat!


Jim Carrey som Scrooge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0