Efter många om och men...

Jag är faktiskt ganska nöjd... Eller riktigt nöjd!

I minnet hade jag en sminkning som jag har sett hos Micromiss.se (som numera bloggar för VR)
Så jag försökte så gott om möjligt göra något liknande fast i gråa nyanser.
Det finns lite inslag av blåa och silvriga toner i med skuggan skimmrar så snyggt.
Jag har även lagt silver i highlight områdena för maxad effekt.
Lite lösfransar på som jag fick av min kära lillasyster i födelsedagspresent - Supersnygga!
En rosa rouge från MUS, som är nästan lite isig till den här sminkningen, vilket jag verkligen gillar.
Ett vanligt glans på läpparna bara för att ge dom något.

Nu är jag så redo för Sensation White!
Oj oj! Bara outfiten som ska på, sen bär det av till Köpenhamn!



Vad tycker min kära läsare?







Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt tufft!

2009-10-31 @ 17:33:59
Postat av: Maria

jag vet vilken sminkning du menar, och jag ogillar skarpt att hon bloggar för vr nu. det är inte lika bra!

Du sminkar snyggt iaf!

2009-11-05 @ 17:01:49
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0