På lördag smäller det!

På lördag smäller det!
På lördag är det äntligen dax!
På lördag är det Sensation White i Köpenhamn!

Jag har längtat efter det här i nästan 3 månader nu.
Det är något helt nytt för mig. Har inte gjort något liknande innan.
Jag har hört så mycket om det, så jag kan inte låta bli att inte uppleva detta någon gång i mitt liv.
Vi är ett stort gäng som ska åka dit, två förfester och sen kommer vi sluta upp tillsammans för den stora festen.
Alla snygga i vitt, som krävs enligt reglerna, och sminkade.
Vi har fått för oss att göra några coola krigsmålningar i ansiktet i vitt och silver!
Det kommer bli så snyggt!

Några bilder på från andra Sensation, dom två sista bilderna var från i fjol då det var vattentema som gällde.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0