En dag i Malmö.

Det hela började med en inbjudan till midsommar från Freddy, där det stod så här:

Regel #1:
För att bli insläppt i "vårt" hus/trädgård måste man ha någon form av krans på huvudet. Observera att jag inte skriver blomkrans utan bara krans. Detta betyder att det material kransen är gjord av är mindre väsentligt. (De få material kransarna inte får vara gjorda av: avföring, knivar, andra vapen, roadkill, Ystads allehanda, kärnbränsle samt växter som ej odlats i Skåne)

Detta triggade igång mitt kreativa sinne och behövde så klart, fortare än kvickt, åka till Panduro i Malmö för att stilla mina estetiska infall. Packade in Simon o Fanny också i bilen som shoppingråd och gott sällskap.

Fast när man ändå ska åka hela vägen till Malmö kan man lika bra shoppa lite annat också, dricka lite Frappacino i solen och mysa. Så det gjorde vi så klart också...




Kommentarer
Postat av: Maria

Finisar! Jag är ju jättenyfiken på kransen!

2010-06-17 @ 21:49:28
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Molly

den översta bilden va överfin :D<3

2010-06-20 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0