Min första modevisning!

Det var så härligt att få arbeta på riktigt, ute i verkliga världen!
I helgen var vi på modevisning i Klippan, jag och 3 andra från skolan.
Det var något av det roligaste jag gjort på länge!
Tjejen som skulle visa kläderna, Molle, hade själv gått på skolan innan, så hon abra berätta PÅ VÅRT SPRÅK, hur vi skulle göra! hon hade klart för sig hur hon ville att det skulle se ut!

Så här kunde det låta:
- Kör en sotning på henne med fransmarkering och silverglitter på lock o glob!
Vi vara nickar instämmande och fattar precis vad hon menar! coolt egentligen...

Sen var där 4 pojkar som skulle sminkas! Det var första gången!
Inte nog med att vi var nya på vårt jobb, de hade gått direkt från festen kvällen innan in till frisören kl.7 dagem efter!
Så de lukta så där lagom mysigt...! Och försöka dölja med det frukttuggummi gör INTE saken bättre!
puuhh...
Men det var 4 härliga pojkar! o de va ju inte fula iaf...;) hehe! det ska man ju inte sticka under stolen med!

Men sminkningarna blev skitcoola i alla fall! jag hade besökt makeupstore dagen innan och köpt de coolaste fransar jag sett! Lila fjädrar och svart/ vita fransar! ascoola! VILL HA!

Så här såg det ut lite i kort:

 Min första kreation!  Så jävla snyggt!  Modellpojkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0