Stupid White Men.

Det är min nya passion av läsning!
Micheal Moore's bok: Stupid White Men.
Jag har velat läsa den så länge men det har alltid funnits en annan bok som har gått före i kön...
Oftast en harry Potter bok eller nått annat spännande...;)

Men jag är ett sort fan av micheal Moore! Jag såg hans domumentär Farenheit 9/11 och grät!
Sen nu för bara 2 veckor sen såg jag Sicko. Jag var lika berörd av det amerikanska folkets dumhet!
Att det verkligen inte är någon som gör något! Makalöst!

Men Stupid White Men handlar i alla fall till en början om det amerikanska valet, då Bush lurade till sig presidenttiteln.
Och Al Gore fick en gigantiskt nederlag... fast han hade vunnit folkets alla röster!
Det som är ännu roligare, vet ni vad det är?
Att boken där allt detta står, där alla bevis finns, den blev bästasäljare på alla toplistor i USA, Kanada och i England i 8 månader!
Men FORTFARANDE har INGET hänt!
Och ändå har Bush fått sitta kvar 4 år till!

Om man har facit i hand... SÅ GÖR NÅTT!

Jag kommer helt klart återkomma med mer informtion om det amerikanska folkets dumhet...
Det är mitt stora nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0