Val av musik...

Att det kan vara så svårt att göra en skiva med musik som alla kan lyssna på!
Vad hände med metal-generationen?! Den finns fan inte!
Jag bråka med mamma över mitt val av musik, som FAKTISKT var noga uttänkt för att det skulle passa alla!
Tro det eller ej! Men jag kan saker om musik... Jag är inte så enkeltsprårig som folk kan tro!

Glömmer aldrig när Oskar fick höra att jag lyssna på Josh Groban!
- Lyssnar du verkligen på det här? Therese med dom 14-hålskängorna och piercingar som lyssnar på CoF?!
Är det samma person?

Troode fan jag skulle dö av skratt. Men där ser man vad folk tror om mig! =D

Men tillbaka till saken... Att mamma tyckte jag skulle ha musik som alla kunde dansa till!
Typ pardans som foxtrot o skit! Men va fan! det är 20 årsfest, varför ska man ha pardans förutom tryckare, vilket jag kan tycka är väldigt mysigt... =)
Men hon gav sig inte!
Hon hotade mig med att hitta låtar som man kunde dansa till annars tog hon fram Lasse Stefanz skivan!

*Therese framför skivspelaren* :
- Du kommer aldrig förbi! Jag är hemliga eldens tjänare! Jag härskar över Anors låga. Den mörka elden, Udûns låga, står dig icke bi! Gå tillbaka till skuggan, här kommer du inte förbi!


Men som tur var hitta jag nog något som ALLA töntar på kalaset kan lyssna på! ;)
Så jag slipper ta fram härskarringen och förinta någon! HAH!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2007-10-19 @ 15:31:29
URL: http://victoriaadolfsson.blogg.se
Postat av: Sohlberg

Utmanar dig att lista de städer du besök som har ett speciellt minne över sig, och sen vilka länder du besökt! lämna gärna ett avtryck när det är gjort =)

2007-10-19 @ 15:37:28
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0