Hjärtat sjönk som en sten...

Här kommer den tråkiga nyheten, jag och Philip kommer ALDRIG få någon förbannad lägenhet!
Jag bli både ledsen och arg... Hur jävla svårt kan det va? 
Vi hade verkligen hoppats på denna... Men vi var inte intressanta sökande. Jag ger snart upp...
Vart fan ska vi då bo?
Inte konstigt att folk bor på gatan, det finns ju inget som är ledigt. Fan inte ens en trappuppgång!

Ja... så det blir att jag och Philip får slåss om plats med alla dom andra hemlösa.
Börja supa för att hålla värmen. Underbart liv för ett par i 20 års åldern...
Jag känner att min framtid kommer blomstra av underbara upplevelser!

(Ni känner ironin rinna genom porerna på mig va?)

Jävla skitland!


Kommentarer
Postat av: Lellky

Hah nu har du lägenhet! in your face =D

2008-12-17 @ 22:00:46
Postat av: Lellky

Här kommer framtiden och biter dig i gumpen!

2008-12-17 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0