En hel dag med Sex and the city...

Jag har sett den 100 ggr förut.
Och jag kan se den 100 gånger igen...
JAG ÄLSKAR DEM!


image135
Denna finnes i mina ägor!




Sex and the city är något som tenderar att öppna mina ögon varje gång jag tittar på det.
Det finns alltid någon teori eller mening som får hjärnan att snurra några extra varv.
Sen är det ju konstigt hur många likheter det finns med mellan Carrie och Big och mig och Philip!
Det händer liksom hela tiden... Små saker som är så ruggigt likt vårt förhållande!
Hur Big reagerar i vissa situationer är så likt Philip så han själv inte förstår hur likt det är!
Läskigt...

Jag såg dock inte hela serien på 24 timmar...
Det blev bara första säsongen och halv 2:a.
Jag är inte så förtjust i 1:a säsongen egentligen...
De första avsnitten är så annorlunda och inte alls lika bra som dom andra.
Men dom får ju börja någonstans...

Jag längtar så efter filmen nu!
Jag har fjärilar i magen!
Förbannat nyfiken är vad jag är!
Jag vill se den
NU!


image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0