En snabbis över helgen...

Här kommer en snabbversion över vad som hänt i helgen.
(Den långa versionen skulle ta flera sidor att berätta!)

Fredag:
1. Jobbar till halv 2
2. Lagar god mat hos Bobbo med Janne, Jocke och Lellky.
3. Dricker en del drinkar och lyssnar på bra musik.
4. Går till Kingsan kl. 10. Ser vad därär för folk. 
5. Dricker Cosmo och annat smått och gott.
6. Drar till Bara Bar för att se vad där är för folk, kl. halv 12.
7. Dansar på Bara Bar med Lellky hela natten!
8. Hemma kl.4...

Lördag:
1. Vaknar kl.9, trött som ett as! + Bakfull
2. Jonte och Philip kommer hem.
3. Myser och lyssnar på musik.
4. Äter god mat. (Lasagne!)
5. Går till Lindas födelsedagskalas. (Där även alla wow-nördarna är som har kommit på besök!)
6. Har en allvarlig diskussion med Jeppe ang. spelpolitik.
7. Förklarar (full som ett ägg) "Hur slutaren fungerar på en Olympus för UB"
8. Dricker ännu mer...
9. Vi beger oss till Bara Bar.
10. Blir bjuden på två drinkar i baren. (Jackpot!)
11. Dansar av mig lite med Linda.
12. Träffar massa folk och är överallt och ingenstans i några timmar...
13. Jocke blir utslängd och Jeppe hamnar i bråk.
14. Går till Bobbo, sjukt kissnödig!
15. Tror att vi ska efterfesta men vi deckar allihopa.
16. kl.04.30 tar vi taxi hem till mig. (Philip, Jonte, Jeppe och jag.)
17. SÄNGEN!

På söndagen vaknar jag kl.10.
Huvet mådde inge vidare... Kommer ihåg att Jeppe var skiträdd för tavlan som hänger inne på Fannys rum.
Den som jag har målat!
Masar mig upp för se hur det är med honom.
Han är redan vaken. Han kunde inte somna när tavlan titta på honom(!)
Jag tar honom med mig och kör och handlar frukostbullar.
Sen sitter vi och pratar om allt vi egentligen inte kommer ihåg från kvällen innan.
Detta tar faktiskt flera timmar(!)
Sen åker vi ner till Bobbo. Tittar på Family Guy och sover.
Sen, en efter en, åker nördarna hem.
Philip, Bobbo, Jonte, Linda, Anders och jag trillar ner i bastun och dricker lite "bakfylleöl".
Det blir mjukporr i duschen. Sen åker alla hem!



Ingen dålig helg!

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0