Fotojobb!

Fick ett samtal igår från Ystad sjukhus.
De brukar säkert inte ringa säkert roliga samtal men detta var väldigt roligt!
De vill att jag ska komma och fota i två hela dagar på Ystads lasarett till deras hemsida och alla broschyrer!

Jag är väldigt smickrad.
Och det kommer bli så himla roligt.
Detta är nog ett av mina första stora jobb som fotograf.
Det har blivit så mycket makeup på sista tiden, så det blir kul att göra något annat.
Vill ju utvecklas på alla plan liksom.

Så jag kommer ha lasarettets kommunikatör vid min sida hela dagen, när vi ska gå egenom alla avdelningar som finns. Vilket är en hel del!
Det är ju inte bara alla avledningar där det ligger patienter (vilket är 8st) utan det är OP, BB, IVA, AVA, LABB... Rubbet!
(Sorry om det är rörigt med alla sjukhustermer... Arbetsskada.)

Så det kommer ju ta sin lilla stund...

Jag är så spänd!
Det kommer bli så roligt!
Plus att det är inte fel med lite extra pengar i kassan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0