Fundering...

Jag har gjort liknande bilder själv.
Har har kunskapen hur man gör.
Men denna bilden förvirrar mig.
Dock vet jag inte hur "äkta" den är.
Om dom har lagt bilder ovanpå varandra.
Men jag vill inte tro det i och med jag hittade den på Deviantart.com.
Det är en seriös sida, men seriös konst.

Men hur har dom gjort!?

Dock ska jag inte stirra sönder bilden på hur dom gjort utan njuta utav den för jag tycker att den är så himla fin!
Älskar sådanna bilder med mönster och olika ljuspunkter.
Abstrakta konstverk är alltid roligare.

image142v

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 11:33:56
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Kimsalabim

Med en lång slutartid på din kamera kan du få till liknande bilder, hur coolt som helst :)

2008-04-14 @ 00:49:27
URL: http://conspicuous.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0