Några lyckliga ögonblick.

Jag ville bara dela med mig av några lyckliga ögonblick i mitt liv.
Det är så härligt när man får feedback på sitt arbete, särskilt på detta viset så klart!

Jag anmälde mig i några fototävlingar.
Egentligen så börja det som en rolig grej, men sen satte tävlingsinstingten igång och så klart jag ville vinna med mitt foto!
Så jag höll tummarna hårt knutna och väntade på svaret.
Och det var med glädje!
Jag hade vunnit!

Som på små rosa fluffiga moln ville jag visa hela världen!
Jag ville att alla skulle veta!
Jag hade ju klarat det. Jag hade vunnit.
En helt underbar känsla som inte kan beskrivas med ord.
Jag kan leva på detta ögonblicket för evigt.



  

Den första är från den lokala tidningen Ystads Allehanda och nr. 2 är en vimmelsajt.
(Ursäkta den dåliga upplösningen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0