-"Jag tycker inte om dig!", sa Katten.

Fast ibland måste dom bada fast dom inte vill!
Det var den lille katten som fick hoppa i vattnet först. För han är lättast att få tag på!
Dom kan liksom vädra sig till badning på mils avstånd!
Så den stora katten var redan långt borta...
Men henne ska jag få tag på imorgon hade jag tänkt.
Får lura henne lite.

Jag ska dock vara väldigt glad att jag har så medgörliga katter.
Dom gör inte mycket motstånd och sitter nästan helt stilla, men talar klart och tydligt om för mig att dom INTE tycker om vad jag sysslar med.
Det hörs ju nästan in till grannarna!
Dom tror säkert att jag missahanldar stackars katten...

Så här ynklig kan stackars Pepsi se ut när han har badat:

    



 

Min lilla raggmunk! Riktig rugguggla är han.
Han ser inte så värst glad ut på den sista bilden... Undra varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0