2 X Bröllop

Igår var det en bröllopsdag för mig.
På förmiddagen var jag sminkade en tjej som skulle stå brud.
Stilen på bröllopet var väldigt speciellt därför krävades det en extra speciell sminkning.
Det tog mig ett bra tag innan jag hade funderat ut hur jag skulle göra.
Men till sist kom vi fram till en helt underbar lösning!
Grönt, gräddvitt och silver var det som gällde.
Hoppas jag kan visa en bild för er senare.

Bröllop nummer två har ju faktiskt redan hänt, men vi var inte där.
Min kusin har rest väldigt mycket dom senaste 2-3 åren och när hon var i Australien träffade hon en kille.
Dom hade en trevlig vecka för sen åkte hon vidare till Nya Zeeland och han åkte hem till USA.
(Killen bor på Hawaii och jobbar på Pearl Harbour, inte illa!)
När hon väl kom hem så började hon spara pengar för att åka och hälsa på honom.
Det fanns uppenbarligen en viss dragningskraft, så bara 6 månander senare åkte hon dit och stannade i 2½ månad.
Efter det åkte hon dit 3ggr och han kom hit en gång.
I slutet av maj var det 4 gången hon fick åka dit, och då friar han på flyplatsen.
Bara två veckor senare gifter dom sig på Hawaii.
Och nu kom hon hem igen tillsammans med sin nya make så vi fick träffa honom.
Så vi firade deras bröllop två månader försent igår.
En vacker saga är det.


Detta är en av mina önskeklänningar till mig bröllop!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Vilken grej ;) Den dagen det är dags blir det nog Las Vegas för oss...hände nästan i juni, men det var annat som var roligare att göra där när man bara hade 18 timmar i staden ;) Klänningen var ljuvlig....för min del är det faktiskt rött & svart som gäller ;) Men din klänning var helt underbar!!

2008-08-03 @ 21:02:32
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Carolina

Finns det sådana sagor i verkligheten?

Ojoj inte illa... ;)

2008-08-04 @ 15:03:59
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0