Dagen ville aldrig ta slut...!

Igår var jag tillbaka på mitt gamla jobb, dock bara för en dag, tack gode gud!
Jag hade fått den mest trista uppgiften någonsin, nämligen putsa fönster.
Galet tråkigt!
Jag är den som tycker det är roligt att putsa och få saker att skina riktigt fint.
Men när det handlar om 27 trippel(!) fönster och 8 balkongdörrar, får jag spel...
Stå där helt själv är otroligt tråkigt.
Och särskilt när det är strålande slolsken ute och det blir ju inte lite varmt att stå där mitt i fönsret...?
JO! det blir stekade hett!

Jag befann mig på plats kl. 9. Lagom tid att börja kände jag.
Var inte hemma förrän kl.17.00...
Det tog alltså 8 grymma timmar att putsa alla fönsterna!
Jag trodde jag skulle bli galen och svimma om vart annat.


Det är något jag aldrig gör om, tro mig, no way in hell!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0