En ny doft!

Jag fick en halv dags ledigt från jobbet igår.
Så underbart!
Har jobbat i 1½ vecka i sträck och kände att orken tog slut mycket fortare än vanligt.
klockan 2 fick jag gå hem, och när jag satte mig i bilen ringde jag Fanny (systern) och undrade om hon ville gå och shoppa lite i stan. Och det ville hon.
Så vi strosade rundor på staden gator i flera timmar och tittade på alla "halva-priset-på-reapriset" varor!
Hur bra som helst!
Jag hittade en svart blus med silver ränder. Betalde 49,50:-.
Inte illa måste jag säga...

Men något jag har varit utan länge är en parfym jag är nöjd med.
Förut hade jag Sweet Darling av Kylie Minogue.
En doft som jag verkligen tyckte om! Men den tog ganska fort slut...
Så nu ville jag ha en mer somrig doft, även om sommaren snart är slut, så var det något annorlunda än Sweet Darling som bland annat innehöll kanel. Det blev lite mysigt och juligt på något vis.
Så jag och syrran sniffade och vi sniffade...
Ont i huvudet fick vi men till sist hittade den, den perfekta doften!
Dreams av Isabell Kristensen var precis det jag letade efter.
Moget, fräsch men somrig.




Jag fick även macaran till!
Provade den på sminkningen under. Den är faktiskt helt okej!


Och så blev jag lite inspirerad av färgen på min nya doft, och så här blev dagens sminkning:




Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh den har jag aldrig hört talas om innan, vart hittade du den? Ursnygg mejk förresten...

2008-08-12 @ 14:32:36
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0