Inspirationen flödar hej vilt!

Igår kväll satt både jag och Philip klistrade framför TV:n.
Det var finalen av Project Runway.
Vi har väl följt den ganska religöst båda två. Vi missade kanske några avsnitt i början, men brukar se alla avsnitt när det är 6-7 deltagare kvar. Det är ju då det blir som mest spännande!
Plus att kläderna och desginerna blir mer välgjorda och blir bättre ju längre in i serien man kommer.
I början ser man några riktigt pinsamma missar! aj aj aj...

Men igår var det inte många felsteg.
Massor av vackra kläder, av alla dess slag, kom på catwalken och jag kunde inte mer än att dregla.
Philip lika så...

När det kommer till vinnaren...?
Jag hade själv valt honom! Utan tvekan.
Han var helt klart den som förtjänade guldet i denna långa långa kamp.
Plus att få höra så fina ord av inte minst Victoria Beckham, att hon ville bära alla hans kläder från visningen!
Det är helt galet!
Jag hade nog kissat på mig...


Stort grattis Christian!
Lycka till!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0