20 minuter senare...

Ja, har man bara 20 minuter på sig att fixa till en makeup, fixa håret och borsta tänderna så får man nöja sig med det lilla!
Detta är gårdagens makeup som jag slängde på när jag överumplades av ett samtal och jag var tvungen att skynda mig rejällt.
Jag gillar dock den gråa skuggan, för den drar en aning mot blått.
Det syns tyvärr inte men den gråa skuggan suddas ut i en mörk "gammelrosa" skugga ända ut till brynet.
Snygga kontraster måste jag säga!

Det är nog även pga av stressen som jag ser sjukt trött ut på bilderna!

  

Kommentarer
Postat av: Lellky

Fy vad du ser ut!

2008-12-04 @ 12:52:02
Postat av: Lellky

Bara skoja, fint ju =D

2008-12-04 @ 12:53:05
Postat av: inthemake

Jättefiiint, du har sååå fina ögon!!

2008-12-04 @ 14:27:33
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0