En metallisk tisdag!

Jag som skulle hålla mig borta från allt vad ögonskuggor var ett tag för att låta mina såriga ögonlock vila.
Det klarade sig ungefär en dag, sen kliade det alldels för mycket i fingrarna!
Så det här är resultatet!

   



Tänkte även för en gångs skull berätta vad för smink jag använder i mina sminkningar, så här kommer det:

Foundation: Maybelline Superstay Silky.
Puder: Collecton 2000 pressed powder.
Ögon: Ljusgrå skugga från Makeupstudion och "Hot Sand" från H&M. Även en ljus guldskimmrig skugga från H&M i ögonvråna.
Eyeliner: En egen bladning från Makeupstudion.
Mascara: L'oreal Telescopic.
Rouge: Aprikosfärgad rouge från Makeupstudion.
Bryn: Nougatfärgat skugga från Makeupstudion.

 

Kommentarer
Postat av: inthemake

supersnyggt...gillade att du lagt en bronsskugga som highlighter, det måste testas ;)

2008-12-23 @ 13:12:46
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0