Julklappsshopping!

I lördags var jag och mina inneboende inne i Malmö för en hel dag av julklappshopping och middag på Mando tillsammans med två andra vänner.
Vi skulle fira Philip och Jontes 20 års jubeleum! (Så länge dom har varit vänner.)
Det som var surt just denna lördag var att det regnade konstant hela dagen!
Så värdelöst!
Jag tog denna dag som min skyltsöndag i med jag jobbade på söndagen, så jag ville ha julstämning i min klappsökning men det var hopplöst i allt regn!
Men vi traskade vidare...
Fick inhandlat både min mors och min lillasyster julklapp, vilket jag är väldigt nöjd med!
Jag ger aldrig bort julklappar som jag inte känner är perfekta och verkligen kommer bli uppskattade av mottgaren. Det är ju själva idéen bakom att ge bort julklappar att den inte ska hamna långt in i garberoben eller i soptunnan på annandagen.

Jag råkade även traska förbi Make up store och var tvungen att gå in och kika lite.
Och när jag går in och kikar lite i en sådan affär betyder det oftast att jag kommer med en kasse i handen på vägen ut.
Det var inte annorlunda denna gången!
Jag blir som förälskad när jag går förbi avdelningen med lösfransarna. Dom är så fina allihopa!
Men jag behövde ett par snygga och eleganta fransar till nyår och valde ett säkert kort.
Jag har använt dessa på en modell tidigare och dom är så sjukt snygga på!
Dom kommer göra succé på nyårkalaset!

Så när klockan blev 5 och vi hade gått i varenda affär mellan stortorget och möllevången mer eller mindre, var det dax för mat! Vi fick ett fint bord på Mando allesammans och åt planka allihopa.
Det var så gott!
För man blir ju så hungrig av att gå och shoppa hela dagen!
Särskilt i dåligt väder...
Men det var en mysig och underhållande dag!
Det kan inte gå fel med alla mina pojkkompisar vid samma bord... Det slutar alltid med att vi ligger dubbelvikta på golvet allesammans, och denna kväll var inget undantag!




Kommentarer
Postat av: inthemake

Mmm mums vilka lösfrallor, sååå snygga!

2008-12-01 @ 13:20:39
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0