Utmanad!

BettieLi ville att alla skulle känna sig utmanade, så jag kände mig speciell och hakade på!

Födelsedag:
Mitt i den ruskiga hösten år 1987.

Födelseplats: Ystads BB.

Favoritdjur: Katter är helt klart favorit! Men annars många fantasidjur så som heffaklumpar och sjöodjur.

Favoritfärg: Lila, turkost, grönt och guld.

Favoritsiffra: 2 & 7.

Favoritmat: Jag är en sådan allätare så jag har ingen speciell favoritmat, men lamm på Mando med rouqford ostsås är en riktig höjdare!

Favoritaffär:  Den med billiga skor i! =D

Favorithobby: Äta choklad, träna och bada med mannen.

Drömjobb: Om jag inte blivit makeupartist skulle jag vilja bli en kvinnlig "Dr. House". Älskar medicin och symtomer!

Ett ställe jag vill åka till: NY, Disneyland och Nya Zeeland.

Sover i: Det som passar för det nattliga tillfället...

Detta är hett: En kvinnorgump i ett par snyggt sittande jeans! oj oj oj....

Detta är iskallt:  Sverige 24/7!

Linje på gymnasiet: Estetisk bild men extra allt! (Bland annat: foto, psykologi och reklam) 

Favoritbild: Oj, det finns så många fina! Har så många favoritfotografer så det är dödsdömt att försöka välja en!



Jag säger desamma som BettieLi; Känns dig speciell och haka på du med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0