En mycket trevlig helg!

Så var ännu en helg över.

Måndagar är nog til för att man ska minnas vad som hände i helgen och fundera över om man egentligen gjorde några kloka val?!

Det börja med att klockan halv 10 på lördagen åkte Bobbo, Philip och jag till Malmö för att häma Jonte och sen åka till Ikea! Jag kände verkligen för att åka i med det är länge sen jag var där sist!
Dock inte bara för att titta på saker utan jag behövde en ny skrivbordslampa och lite annat smått och gott!
Så vi strövade rundor i cirka 3 timmar på Ikea. Väldigt mysigt!
Och alla hittade mer eller mindre vad de letade efter...
Sen tog vi oss vars en korv eller fyra innan vi åkte hem til Jonte. Satt och tittade på massa roliga Youtube klipp och åt godis.

När klockan närmade sig 3 åkte vi in till stan för att hämta upp folk för att sedan dra till Lomma för att föfesta!
Jag var som vanligt i underläge då det var 7 killar och jag... Jonte och jag lagade supergod mat till oss och sen kasta vi oss i bastun allihopa!
Härlig härligt...!
Så när alla hade duschat klart och druckit upp drog vi in till stan!
Vi var inställda på D'Angelos på Möllan, för det är rockkväll varje lördag!
Så efter många "Orgasm's" och massa Cosmo's var det dax att dra vidare... Så vi slängde oss i bilen och begav oss till Skurup där en vän till oss hade fest/inflyttningsfest i sin nya villa!
Så med rundtur och några öl var det dax att dra sig till Ystad och Bobbos säng!
(Inte bara jag... Philip också!)

Dagen efter var det bara mys mys...
Med nya frukostbullar och mjölk och titta på TV. Härligt!
Sen lagade jag lite pasta med härlig kantarellsås och sen kastade vi oss i bastun igen!
Denna gången med mer marginal mellan gumparna...!
Sen efter vi hade duschat av oss och alla var tillbaka i soffan såg vi film.
Jag har såååå länge velat se Sweeny Todd med Johnny!
Killen är så underbar! Fast han är mördare så kan man inte mer än att älska honom!
De andra två gillade inte filmen mycket men jag njöt i stora drag!
Fantastisk film! och vad kan man vänta sig när det är Johnny och Tim Burton som slagit sina kloka huvuden ihop!?

Sen när klockan var läggdax lämna vi äntligen Bobbo så han gick vara lite i fred...
Och vi drog hem och fick sova i min egen säng!

En mycket trevlig helg!


image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0