Foto med Billy!

Jag är en ganska fantasifull person och mina idéer kommer på löpande band.
Vissa av dem glömmer jag igen för jag är inte så smart att jag skriver ner dem?!
Dock så kommer det alltid nya... som tur är!

Men nu var det dax kände jag att "göra sig av med" några av idéerna.
Så jag ringde Billy så vi kunde ta några bilder i studion!

Det är roligt att exprementera lite och se hur slutresultatet blir!
Så jag hade så klart släpat med mig Philip, som nu har blivit ytterst bekväm att stå framför kameran. Han ville till och med stå bakom den en stund! Jag är så stolt över honom för att han också ger sig an en annan sorts konstform. Killen har massa idéer med, liksom jag, aldrig använder dem.
Men när vi tre slår våra kloka huvuden ihop blir det oftast succé!

Dock har jag kommit underfund med att jag borde hyra en modell att utföra mina bilder... Jag tycker det är vackrast med en riktigt smal modell på mina bilder. Oftast är det en sådann tjej som kan ge den rätta känslan i bilden.
För när jag och Philip stod där (Halvnakna!) så hör man Billy:

"- Nä Therese! Du får dubbelhaka om du står så!"

Suck... Och jag tänker inte banta!
Så jag ringer modeller nästa gång! Så var det bra med det...


Jag har dock inte fått bilerna från Billy än men jag lovat att lägga upp dem så fort jag får dem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0