Måndagar kan vara bra!

Allt för ofta hatar man måndagar för massor av anledningar...
Men denna mådagen var väldigt trevlig faktiskt!

Jag började med att packa upp alla saker efter resan i helgen, efter jag hade sovit in alla de timmar man missat de senaste dygnen!
Åt frukost i lugn och ro.
Sen ringde jag Bobbo för och höra om man han överlvde halkkörningen, som han skulle gjort denna morgon.
Vilka minnen! Och ja... Jag körde över älgen på min halkkörning!
Efter en lång pratstund kom han äntligen till skott och promenerade upp hit. Jag skulle ju gå och hämta min älskade bil på verkstaden!
Så efter 30min var vi på Ford och hämta pärlan. Hon var lika skitig som när jag lämna henne... vilken besvikelse!
Jag får väl ta och tvätta henne någon dag!
(Observera! Forden är en Hon och Golfen var en Han!)
Sen körde vi och handlade mat. Grillad kyckling med kroketter och min egen sås!
MUMS!
Sen hade vi ju köpt en Ben&Jerry också... Den kunde ju inte ligga i frysen och se ensam ut!
Så vi mumsa i oss lite av den med...

Av någon anledning fick vi massor av energi efter maten för sen blev det kuddkrig/brottning!
Och vem tror ni vann?!
Han må vara stor... Men jag är liten och kvick...! hi hi!
Sen körde jag och hämta stackars Philip som satt här hemma ensam.
Så vi satte oss och titta på Jeff Dunham - DVD:n!
Jag har inte sett hela den innan! Bara några klipp från youtube.
Och för första gången så tyckte jag peanut var rolig. I vanliga fall vill jag riva honom i småbitar...
Jeff Dunham är ju någon som jag hade velat se live alltså!
Han har väldigt mycket roligt att dela med sig av om man säger så!

image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0