Massa Jeff!

Your not white!
Your neon-white!
- Sweet Dady D


Såg den första filmen med Jeff Dunham igår.
Man har ju redan sett hela fast i delar på Youtube så himla många gånger... Men den är bättre i EN version!
Dock tycker jag hans uppföljare är bättre. Där superhjälte mesen är med!

Men jag rekommenderar ALLA att se hans filmer!
Det är definitivt min sorts humor och man håller på att kissa på sig...!
Det kan inte blir bättre!
Som jag har nämnt innan så har jag inte gillat Peanut förrän nu... Innan tyckte jag han bara var jobbig och irriterande. Men nu är han roligast av dem alla!
Han känns liksom levande nu...
Och Walter... Honom kan man inte ens beskriva... Han är bara underbar på sitt "speciella" vis.



All my love "on a stick!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0