Motions- måndag med Jessica!

Hur hon lyckades lura ut mig i halv storm för att "Gå en runda" är ett mirakel!

Dock trodde jag att när hon ska ut och motionera så går man en runda på ca. en timme, det är i alla fall vad jag brukar göra! Det känns som en lagom runda och man har fått upp flåser men man blir inte utmattad efteråt.
Men NÄ!
Det skulle gås i flera timmar! (Mer exakt 2 timmar...minst!)
Och hade hon fått välja hade vi fan gått ännu längre!
Jag var smått impad av att hon palla gå så långt! Och att jag inte ville gå så långt... hm....
Men kvinnan har ju också 20cm längre ben än mig! Inte konsigt jag blir trött!

Men sen tycke vi att vi hade varit sååå duktiga så vi åt pizza... Lyckat!
Och jag fick smaka den godaste vitlösksåsen någonsin! MUMMA!

Sen såg vi outsiders, som passande nog denna vecka handlade om sexfreaks!
Det var roligt... och fnissigt!
Så resten av kvällen prata vi sex som vanligt.

När klockan närmade sig 11 var det dax att köra hem.
Men det skulle inte bli det lättaste!
Det var fullt med djur ute och gick mitt i natten!
Hann inte komma utanför Sjöbo-rondellen förrän där stod ett 20-tal hjortar på vägen!
Jag tutade lite på dem så flytta dom sig några meter så jag kunde köra förbi...
Sen kom jag till Sjöbo rakan, och där glimmade ögon vid vägkanten hela vägen!
Väl inne i Snogeholmsskogen så var där en armé av harar och kaniner på vägen!
Jag kommer aldrig hem!
Och när jag trodde faran var över då jag nästan var framme vid Sövestad, kom det värsta!
Där stod en ÄLG och en ÄLGKO!
What the F***!

Jag hatar att köra när jag vet att det finns mycket djur i rörelse... Särskilt när det är mörkt då man bara ser ögonen glimma i mellanåt. Det är kusligt!
Och man vet ju fan aldrig vad dom tar sig till!
När jag såg älgen trodde jag att jag skulle kissa på mig. Inte det att jag är serskilt rädd för den...
Utan mer ur en skräckfilms upplevelse. Att den är så förbannat stor!
Kanske svårt att förklara... Men läskigt är det i alla fall!




Dock kom jag hem helskinnad den kvällen också!





image79    Akta Bambi, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0