Sko-lycka!

Som ni läste i mitt förra inlägg så var jag hjärtakrossad för att mina favoritskor hade gått sönder!
Men jag satte igång mitt sökande på ett par nya, ungefär likadanna skor. För det var ett par som jag kunde ha till allt! Så jag visste inte hur jag skulle klara mig utan dem...
Satt och tittade på blocket en sväng... undrade om jag kunde ha turen att hitta ett par där.
och VIPS så var dom där!
Ett par super snygga svarta Vaga Bond - kängor med snörning!
Lyckan var total! Men annonsen hade legat inne ett tag, höll tummarna för att dom skulle vara kvar, och mailade tjejen. Dom fanns kvar!
Efter ha prutat lite på priset ner till 500:- så var det bara att köra och hämta dem!
LYCKA!
Nu har jag ett par skor att gå ut i när vi åker till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0