Sofie fyllde 30!

I lördags var jag hemma hos min äldsta kusin Sofie för hon fylla 30!
Tänk va tiden går fort!
Jag hade knappt registerat att hon fyllt 25! (Hon får ge mig en klapp på axeln sen för de fins orden!)
Så det var kalas med hela släkten!
JAg fick träffa en annan kusin som jag inte träffat på år och dar!
Han studerar i Växjö, så han kommer inte ner så ofta på kalas, sen har han varit en tripp till USA också.
Han var sig lik! Dock hade han ändrat dialekt som fan! Lät underligt på vissa ord där fortfarande skånskan bröt egenom...!
Men det bjöds på god mat och TÅRTA! ( Konjak- Nougat- och choklad tårta!)
Och i trevligt sällskap med fulla kusiner var kvällen definitvt lyckad!
(Sen fixade jag massa fotojobb till mig och Billy när jag ändå var igång!)



GRATTIS SOFIE!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

2008-02-26 @ 12:00:09
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0