Vilken sorg...

Mina favoritskor har gått sönder!
Jag klarar inte av detta... Jag gillade verkligen dom skorna!
Som många vet om älskar jag skor. Vid ett tillfälle hade jag 54 par skor som jag kunde använda.
(Sen hade jag ett par till som jag inte använde men hade minnen till.)
Jag brukar säga att jag älskar alla mina skor lika mycket, men ibland så kommer det ett par skor i min väg som jag älskar ännu mer. Och då använder jag dom varje dag ända till jag sliter dom sönder och samman.
och desto mer saknar jag dom...


*Dagens i-landproblem...*


Var i stan idag och försökte hitta någon sorts ersätare för mina älskade skor.

För det var ett par som jag kunde använda till vardags men även fest. Och nu ska vi ju åka till göteborg nästa vecka och jag behöver ett par bra skor!

Jag hittade faktiskt ett par värdiga ersättare! men INTE för 1500.-! Det var inte i min prisklass...

Så nu får jag fortsätta leta vidare i malmö även om jag redan sökt med förstoringsglas där...


Jaa.... Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0