Vinter utan snö?!

Är det något man ska vänja sig vid nu?
Jul och vinter UTAN snö?!
Jag har aldrig varit ett stort fan utav snö... Inte vintertid överhuvudtaget faktiskt...
Men något jag tycker är underbart är ju julen som kommer när det ska vara som kallast. Vilket gör att man inte lider lika mycket utav alla förbannade minusgrader!
Men julen i år var lika snö-lös som den varit de senaste åren... Men man visste att snön skulle ju komma!
Därför kunde man hålla tag i julkänslan lite extra!
Dock förgäves...

Det känns konstigt att gå egenom jul/vinter utan snö. Det är meningen att den ska vara där...
Även om man tycker om den eller ej!
För mig är det en skrämmande tanke att mina barn kanske aldrig kommer få se snö!?
Ska man behöva åka på familjesemester till sibirien för att låta ungarna leka i snön?

Jag hoppas allt kommer till sin rätt till nästa år... Då jag ska fråga Gud om lite snö...
Och kanske köpa mig en miljöbil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0