Lördagens otroliga fest!

I lördags var det fest så det stod härliga till!
Köttet låg på grillen och en sommardrink i handen.
Solen sken och alla var glada.
Vi var ett 20-tal vänner som samlats i Bobbos trädgård på långbord.
Jag hade jobbat hela dagen med pastasallad, potatissallad och massa såser.
Oj vad alla åt!

Efter hand smög sig alla flaskorna fram och det blandades drinkar hej vildt.
Vi mixade färsk melon, jordgubbar och hallon, friskt och underbart.
Något som jag nu har fastnat för är Mintuu och chokladmjölk!
En lurig drink som bara slinker ner.
Och för oss chokladälskare är det en riktig fuling!
 
Klassikern Gin och tonic blev det några och shot med Tequilla Rose.
Det var ingen som var nykter.

När det började närma sig midnatt begav vi oss ut för att skaka lite gump.
Vi dansade hela natten och begav oss hem när solen började gå upp.
Gud va roligt vi hade!
Som tur var fick vi skjuts hem, för de högklackade skorna jag hade på mig börja så smått att ge bivärkningar...

Det var en superrolig kväll och tack till alla som gjorde den så speciell!


Här är kvällens sminkning:


 

Kommentarer
Postat av: Therese

mintu o pucko is the shit!!!!

2008-07-12 @ 04:12:16
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0