Sol, sol mera sol!

Solen och värmen är tillbaka!
I alla fall i lilla Ystad.

Så denna dag spenderade jag och "De Tre Bröderna" på stranden.
Min första stranddag i Sverige detta året.
Vilken premiär!

Efter 3 timmar kurrade det i våra magar, så vi körde in till stan och käkade oss varsin god macka. Det finns ett underbart ställe i Ystad som serverar supergoda mackor. Och ett mack-freak som jag är, så går jag dit ofta.
Det enda stället i stan som har sett det underbara charmen i alfa groddar! 
Jag älskar groddar!
Kan inte blir bättre!

När vi fått mat i magen promenerade vi på stadens gator. Kikade lite i affärer och filosoferade.
Sen bar det hem igen.
Spelade några rundor på Guitar Hero tills Philip kom hem.
Sopskåpet var överfyllt med burkar, så jag packade bilen och körde till  Willys för att panta.
Efter långt och länge hade pantat massor va bukar fick jag ut kvittot och fann med min förvåning att jag inte hade fått några pengar! 110st burkar och INTE ETT ÖRE TILL MIG!
Då gick det upp för mig att tysklandsimporten var ett faktum.
Snopen satte jag mig i bilen och körde hem igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0