Besatt av ett dataspel?!

Eller det är bara min vinnarsjäl som vill slå Philip?
Jag gissar förståss på det sista.

Philip har vid första ögonkastet varit besatt av Guitar Hero.
Vi har spelat det hos olika vänner under en tid, men nu klarade han sig inte längre.
Han var tvungen att äga ett själv!

Vi fick ett PS2 för en ytterst billig peng och köpte spelet nytt.
Nu kan han inte slita sig.
Och inte jag heller...
Har nu suttit och spelat non-stop i 3 ½ timme!
Bara för att ha kommit längre än vad Philip hade, innan han kom hem från jobbet.
Jag har aldrig provat det innan.
Jag har nämligen simultanförmåga som en gnu!
Kan inte gå och dricka samtidigt till exempel... Ren skicklighet att gå och prata ens!
Men jag lärde mig snabbt och kom faktiskt jättelångt!
Är så stolt över mig själv. Som hårdrockare känner man sig riktigt metal när man lirar "Schools out" eller "Smoke on the Water". Det svänger ju!
Det roligaste med allt var paniken i Philips ögon när han kom hem, när han hittade mig med gitarren i högsta hugg!
Nu kommer han inte ge sig förrän han har varvat spelet.



Kommentarer
Postat av: inthemake

Oh I love Guitar Hero...JAG! fick det i julklapp av min mamma & har spelat som en idiot från å till sedan dess....men ibland är det jäklit irriterande att ha en 13-åring som spöar skiten ur en varenda gång ;)

2008-06-27 @ 21:10:31
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0