En dag i solen.

Det var superhärligt väder igår, men min dag startade inget vidare...
Jag var seg och kände mig så där lite ensam.
Ville inte gå utanför dörren... Det skulle ju bara bli tråkigare där... Helt ensam.
Jag lät lite grann som roboten Marwin i "Liftarens guide till galaxen".
Men så ringde telefonen!
Det var Janne.
Och han frågade det direkta frågan, som skulle göra min dag så mycket bättre:
"- Åka till Jakten och äta glass?"
Självklart!
Men först gick vi en runda i skogen... Härligt att komma ifrån och bara gå och babbla massa.
Är det inte politik så är det allmän medicin eller hur korkade amerikanare är.
Sen rinde Philip. Han ville också vara med.
Så vi körde med lilla diselbilen och hämtade honom och tog oss en runda på stranden.
En härlig dag må jag säga...

   



Men vi hittade även lite roliga saker!
Eller kanske lite oroande?

 

Bilen var ju bara klockren!
En liten svart Ford Puma med regnr. KKK.

Men vad är det som vi ser i fjärran?
Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0