Lägenhetsvisning nr2

Då var det dax igen...
Lägenhetsvisning!

Håller tummarna för en fräshare bättre och mysigare lägenhet denna gången.
Och lägenheten ligger i ett gammalt hus, där jag vet att takhöjden ligger på 3,5 m med strukaturer!
Så visst är jag nyfiken till tusen.
Dock är hyran därefter... Men jag hoppas på att lägenheten är värd dom pengarna, för då är det inget snack som saken.
Har kollat på så mycket olika möbler att inreda med, så nu vet jag snart inte vilken stil jag vill ha!
Jag gillar jordfärgad- eller mörk trä inredning.
Gamla mörka ekmöbler till en ganska mörkgrön tapet och mycket lampor och levande ljus.
Och något oväntad färg som ploppar upp, som tex en färgglad indiskt glaslampa.

Jag vill ha ett stilla och lugnt hem. Inga jobbiga ljusa eller skrikiga färger.
Bara grått, lila, grönt, brunt, sand och trä. Kanske svart/vit medalong på en fondvägg på sin höjd.
Och inget ljust trä!
Finns inget, i min smak, fulare än ljusa trämöbler!
Det är så ungkarlslya som det kan bli!
Nää... fy...

Och stora klumpiga skinnmöbler. Väldigt brittiskt.
Plus Philips vackra schackbräde som alltid ska stå framme.

Mysfaktor med stort plus!



En av dessa ska jag göra som chablon på en vägg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0