4 dagars slit med Million Stylez!

I 4 dagar har jag och vårt team jobbat som djur för att få Million stylez nya video klar.
Arbetspassen har legat mellan 18-20 timmar/ dygn!
Dock med en halvtimmes lunch, annars har vi ätit och jobbat samtidigt.

Men vi har haft så förbannat roligt ihop!
Fast man inte haft någon ork kvar... Ingen vilja alls, så fanns där alltid någon som gjorde en glad så man kunde fortsätta ett par timmar till.
Vi har varit ett grymt bra team. Och jag kommer sakna dom väldigt mycket. 
Fastän man inte kunde fatta att man skulle tycka så under tiden vi jobbade...

Det finns så mycket att berätta så jag tänker dela upp detta i 4 olika inlägg.
Lite lättare att hänga med!
Och så kan jag få berätta hur mycket jag vill utan att det blir fasligt långa inlägg för er att läsa!

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0